2012. december 11.

FuranFlex levele a Nagy Kémény-Gyűjtőhöz

Mivel Ön nem ismer engem, ezért szeretnék röviden bemutatkozni: Furan 'Kémény' Flex vagyok, jazz zongorista. Miután a „szükséges és elégséges” mértéket keresve bemutatkoztam, rögtön kiderülhetett, hogy tulajdonképpen kakukktojás vagyok az Ön világában. Ami valamelyest összeköt bennünket az abban áll, hogy néhány évvel ezelőtt belebotlottam az ön egyik gyűjtőkéményébe, s azóta változó gyakorisággal belekukkantok a kürtőbe. Így aztán anélkül, hogy kíváncsiskodó természetű lennék, valamelyes betekintésem van az Önök személyes életébe is, értelemszerűen olyan mértékben, ahogy az a füstkarikákból  közvetlenül kiderül.

Nem állítanám, hogy maradéktalanul értem, vagy átérzem az észlelteket, de van néhány kitörölhetetlen élményem, melyet Önnek köszönhetek. Szégyenszemre az Ön ipari kéményéből tudtam meg, hogyan kell elérni a Központi Kémény Missziót, és ugyancsak az Ön inspirálására letöltöttem „Füst és korom” című könyvet. Nem áll szándékomban részletezni az eseményt, röviden csak annyit, hogy sokkoló hatású volt számomra. Annyira megérintett, hogy készítettem egy szerkesztett, kinyomtatott példányt magamnak, hogy olyankor is elő tudjam venni, ha nem vagyok számítógép közelben.
    Megkülönböztetett ipari kémény-gyűjtő tisztelettel: Furan-Flex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése